سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 91/6/31 | 11:36 صبح | نویسنده : مدیر وبلاگ

www.it90.parsiblog.com

همه کاربرانی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند یک تجربه مشترک دارند و آن رسیدن زمانی است که به خود می گویید که باید از نو ویندوز نصب کنم!
یا اگر لپ تاپ دارید باید از نو ریکاوری کنید! با اینکه هر سیستم عاملی میتواند دچار مشکل و نیاز به نصب مجدد داشته باشد در مورد ویندوز این موضوع می تواند مشکل ساز تر باشد زیرا داده های کاربران ممکن است در معرض خطر قرار بگیرد.
چرا؟ چون کاربران سیستم عاملهای دیگر مانند لینوکس دارای دانش فنی کافی برای حل مشکلات خود هستند.
اما چه کنیم دیرتر به نصب مجدد ونیدوز دچار شویم؟
 

ادامه مطلب...


تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 4:5 عصر | نویسنده : مدیر وبلاگ

این پست اختصاص داره به آموزش تمام کلید های میانبری که برای استفاده سریع و آسان در ویندوز،آفیس،مدیا پلیر،اینترنت و فتوشاپ مورد استفاده قرار میگیره،این مجموعه در یک فایل پی دی اف جمع آوری شده که شما میتونین این فایل رو با حجم بسیار کم 228 کیلو بیت دانلود کنید.

دانلود کنید




تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 4:1 عصر | نویسنده : مدیر وبلاگ

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی 92-1391  دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، دکتر علی صدر ، معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه با اعلام این خبر افزود : ثبت نام و انتخاب واحد دوره های ترمی و پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی 27 تا 30 شهریورماه انجام می شود ، ثبت نام با تاخیر 5 و 6 مهرماه و شروع کلاس ها نیز از اول مهرماه خواهد بود. دکتر صدر افزود : حذف و اضافه 15 و 16 مهرماه ، حذف اضطراری ویژه دوره های ترمی 15 آذرماه و پایان کلاس ها 21 دی ماه خواهد بود.

وی تصریح کرد : امتحانات نیز از 30 دی تا 11 بهمن ماه برگزار می شود.




تاریخ : یکشنبه 91/6/26 | 4:1 عصر | نویسنده : مدیر وبلاگ

فناوری اطلاعات بسیار از علم رایانه وسیع‌تر (و پیچیده تر) است. این اصطلاح در دهه 1990 جایگزین اصطلاحات پردازش داده‌ها و سیستم‌های اطلاعات مدیریت شد که در دهه‌های 1970 و 1960 بسیار رایج بودند. فناوری اطلاعات معمولاً به کلیه فناوریهائی اشاره دارد که در پنج حوزه جمع آوری، ذخیره سازی، پردازش، انتقال و نمایش اطلاعات کاربرد دارند.

دانش فناوری اطلاعات و رایانه با هم فرق می‌کنند، البته در موارد زیادی با هم اشتراک دارند. اگر علم رایانه را مشابه مهندسی مکانیک بگیریم، فناوری اطلاعات مشابه صنعت حمل و نقل است. در صنعت حمل و نقل، خودرو و راه‌آهن و هواپیما و کشتی داریم. همه این‌ها را مهندسان مکانیک طرح می‌کنند. در عین حال در صنعت حمل و نقل مسائل مربوط به مدیریت ناوگان و مدیریت ترافیک و تعیین استراتژی حمل و نقل در سطح شرکت و شهر و کشور مطرح است که ربط مستقیمی به مهندسی مکانیک ندارد اما فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمترین مقوله در این زمینه‌است. سید حامد خسروانی شریعتی، تعریفی دیگر از فناوری اطلاعات بیان می‌دارد که بیان از فرابخشی بودن این رشته دارد، به گفته ایشان: مهندسی فناوری اطلاعات دانشی ترکیبی از مهندسی نرم افزار، مهندسی صنایع و مارکتینگ می‌باشد که رویکردی تحلیلی، تجاری و باریک بینانه به تکنولوژی‌های نوین اطلاعاتی دارد. ایشان با ایجاد این رویکرد شکاف میان طراحان نرم افزار و تحلیل کنندگان سیستم و بازار هدف را حل کرده‌اند.

منبع:ویکی پدیا

www.it90.parsiblog.com